Sista dagen

Hualigen så mätt i magen jag är!
 Ätit grillad lax med potatis,sallad och sås, såå gott.

Inget solande idag heller,tråkigt.=/Hoppas jag hinner sola lite innan jag åker hem i morgon. Men jag och mamma var ut och gick 8km idag, fram och tillbaka till Mörrum. Stannade i Mörrum och kikade lite på forsen. Mörrumsån är nämligen ganska känd för lax och öring. Så nått som någon känner till finns det ju här haha! Stod och kikade efter en lax, har ju aldrig sett nån levande..och vipps så var det en rackare mitt framför ögonen på oss, en stooor en.

Ikväll blir det att kika lite på film som vanligt, men de gillas.:) Är så avslappnande att bara ta det lungt,hur man än gör så blir man inte lika avslappnad i Uppsala.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0